Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Fogyókúra

A fogyáshoz nem kell lemondanod a kedvenc ételeidről!Jómagam éppen hízó kúrázni vágyok.Erről is van egy menü azt is érdemes elolvasni!Nagy mennyiségben, minden étel hízlal.

Ezekkel a trükkökkel lefogyhatsz könnyedén.

1.NE hagyj ki egyetlen étkezést sem mert akkor anyagcseréd nem működik megfelelően.

1 Étkezz egészségesen pl. a salátába rakj zöldséget,.

3.HA eszel kapcsold ki a tévét mert elveszi a figyelmedet, és akkor többet eszel!

4.Fogyókúra közben fogyassz mindig ásványvizet, minden étkezéskor.Egynap legalább 3 litert!!

5.Ne idd a narancslevet,hanem edd meg!

 

Fogyókúra ingyen és egészségesen!

Rengeteg fogyókúrás módszer létezik, de legtöbbjük teljesen hatástalan egyrészt, mert nagyon nehezen betarthatóak, így nem lehet őket hosszú ideig csinálni, hogy a kívánt célt elérjük másrészt, mert eleve hatástalanok.

Sajnos a legtöbb fogyókúrás módszer ráadásul igen káros az ember egészségére nézve, mert koplalással jár vagy, mert bizonyos tápanyagok, ételek teljes kizárásával járnak.

Általában azok a egészségtelen és nem működő fogyókúrás módszerek, amik gyors fogyást ígérnek. Csak néhány olyan fogyókúrás módszer létezik, ami valóban működik, nem ártalmas és ráadásul még könnyen betartható is. Az egyik ezek közül a kalóriaszámlálás és a sport kombinációja.

Miért válasszam ezt a fogyókúrás módszert?

Mert ez az egyik legkönnyebben végezhető fogyókúrás módszer, ami biztos eredményhez vezet. A kalóriaszámlálós módszer további előnye, hogy egészséges, hatékony és a siker csak türelem kérdése.

A kalóriaszámlálás nem jár koplalással, nem egyoldalú és nem zár ki semmilyen tápanyagot az étrendből, így egészséges és bárki számára könnyen követhető. A fogyókúra során csak néhány alapvető szabályt kell betartani, hogy cáljait elérhesse.

A kalóriaszámlálós fogyókúra legnagyobb előnye, hogy a fogyás jórészt zsírból történik, míg a gyors fogyást ígérő módszerek esetén vagy nem történik fogyás, vagy ha igen akkor az jelentős izomveszteséggel jár.

A sikeres fogyókúra nem csak a fölösleg leadását jelenti, hanem az elért súly megtartását is. Ha lassan jut el a célig, akkor az odavezető úton a megfelelő önkontroll is kialakul, így az eredményeket képes lesz megtartani. Ezt nyújtja Önnek a kalóriaszámlálás.

Miért működik ez a fogyókúrás módszer?

A fogyás egyszerű, ha megértjük az emberi szervezet működését. Ha koplalunk, akkor a szervezet azonnal "riadót" fúj, az anyagcseréjét lelassítja és "raktározási üzemmódra" kapcsol. Bár ilyenkor nagyon keveset eszünk még ezt a keveset is beépíti a szervezetbe, mivel tartalékol, hogy átvészelje a koplalási időszakot. Tehát a koplalás eredménye a hízás!

A lényeg, hogy nem szabad koplalni, hogy az anyagcserénk gyors maradjon és az elfogyasztott ételt ne beépítse a szervezet, hanem felhasználja.

A fogyáshoz azonban még is csökkentenünk kell a napi bevitt kalóriamennyiséget de úgy, hogy közben az anyagcserénk gyors maradjon. Ezt úgy érhetjük el, hogy a napi bevitt kalóriamennyiséget csak kis mértékben csökkentjük és a fogyáshoz szükséges kalóriadeficit másik felét valamilyen aerob jellegű sporttevékenység végzésével biztosítjuk.

Milyen sportot végezzek

Bármilyen aerob jellegű sporttevékenység megfelel, amihez kedvet érez és már alkalmanként 30-60 perc is sokat segít.

Futhat, biciklizhet, úszhat, ugrókötelezhet, aerobikozhat vagy akár eljárhat barátaival focizni vagy bármilyen egyéb labdajátékot játszani. A lényeg, hogy mozogjon! Ha mást nem is csinál, de legalább otthon tornázzon minden nap.

Lépések a fogyáshoz

Első lépésként határozza meg a napi kalóriaszükségletét a Kalória kalkulátor segítségével.

Ahhoz, hogy a fogyás beinduljon csökkentse a napi bevitt kalóriamennyiséget 250-500 kcal-val és azért, hogy a szervezet anyagcseréje ne lassuljon le növelnie kell a nap során elégetett kalóriák mennyiségét 250-500 kcal-val.

Ezt a napi 250-500 kcal-át könnyen elégetheti valamilyen aerob jellegű sporttevékenység végzésével. Átlagosan heti 4-5 nap sporttevékenység, alkalmanként 30-60 perc időtartammal már biztos fogyáshoz vezet és elérheti a havi 2-4 kg fogyást.

SOK SIKERT!!!

by:Kalóriaguru

Egyél meleg reggelit ébredés után!

Sokan mondják, hogy nem képesek enni ébredés után, ezért nem reggeliznek. A nincs időm rá hasonlóan kedvelt kifogás. Ha 15-20 perccel korábban kelsz, és szép lassan hozzászoktatod szervezetedet, egy-két héten belül nem esik már nehezedre a reggelizés.

Ahhoz, hogy az anyagcseréd beinduljon, a reggeli fontos alapot ad. A táplálkozási szakértő szerint a lehető legjobb, ha valamilyen meleg reggelit fogyasztasz az ébredést követő egy órában.

Ez lehet tojásrántotta, vagy teljes kiőrlésű kenyérből készült meleg szendvics, de ha müzlipárti vagy, akkor egy nagy bögre gőzölgő zöld tea is jó megoldás lehet reggeli után. A meleg táplálék hatására ugyanis könnyebben beindul az emésztés, mintha csak pár szem kekszet ettél volna.

By:Femina.hu
 

Soha ne egyél a dobozból!

Ha ételt rendelsz, soha ne egyél a dobozból. Egyfelől a kiegyensúlyozott anyagcsere szempontjából fontos, hogy az étkezés nyugodt körülmények között teljen, ne kapkodva. Másfelől, ha kiporciózod az ételt egy tányérra, jobban látod, hogy mekkora adagot fogyasztasz, mint ha egyenesen a dobozból vagy zacskóból falatoznál.

Három-négy óránként egyél egy keveset!

Amennyiben szeretnél leadni pár kilót, el kell szakadnod a reggeli-ebéd-vacsora hármasától. Ha ugyanis csak naponta háromszor eszel, egyszerre jóval nagyobb adagokat veszel magadhoz, hiszen megéheztél az utolsó táplálkozás óta. Ezzel pedig megterheled a szervezetedet, mivel az emésztőrendszerednek egyszerre nagyobb mennyiségű táplálékkal kell elbírnia.

Femina.huról
 
 

 

 
 

 


Utolsó kép




Archívum

Naptár
<< Augusztus >>
<< 2019 >>
Ke Sze Csü Szo Va
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Statisztika

Most: 1
Összes: 86351
30 nap: 3356
24 óra: 102